Nová registrace Zapomenuté heslo

Oplatky, které mění svět: Manner letos slaví 135 let s chutí i zodpovědností

1. 7. 2005
tp-offen.jpeg
Se svolením společnosti Manner
9702-Neapolitaner-75g-front.png tp-offen.jpeg CAS-Pina.png Další
2 fotky

Vídeňská značka Manner letos slaví 135 let a s novou mezinárodní kampaní vstupuje do další kapitoly své historie. Pod heslem „Štěstí spojuje“ se ikonická růžová značka představuje v moderním světle – jako symbol radosti, který propojuje lidi, okamžiky i celé generace. Kampaň nese poselství, že opravdové štěstí vzniká tehdy, když se o něj dělíme.

Značka Manner se od svého založení v roce 1890 drží jednoduché, ale silné vize svého zakladatele: „Čokoláda pro každého.“ To, co začalo ve Vídni jako malý podnik, se rozrostlo do světového fenoménu, který dnes nabízí své výrobky ve 40 zemích světa. A přestože se mění doba i chutě spotřebitelů, Manner zůstává věrný svým kořenům – kvalitě, poctivosti a jedinečné chuti.

Manner – více než jen sladkost

Rakouská společnost Josef Manner & Comp. AG vznikla už v roce 1890 a od té doby se zaměřuje na výrobu oplatků, dražé a pěnových cukrovinek. V oblasti produkce oplatků je v Rakousku lídrem trhu, v celkovém prodeji cukrovinek jí patří druhé místo. Firma sídlí ve Vídni a veškerá výroba probíhá výhradně v Rakousku. O český a slovenský trh se stará brněnská pobočka Josef Manner s. r. o.

Mezi nejznámější produkty patří tradiční oplatky Manner Original Neapolitaner s krémem z lískových oříšků. Do portfolia značky ale patří také Casali s populárními Rum-Kokos pralinkami a Casali banánky v čokoládě, sušenky Dragee Keksi pod značkou Napoli, originální Mozartovy koule od Victora Schmidta nebo nugát Ildefonso.

Výrobky Manner se vyvážejí do 40 zemí a firma má přímé zastoupení v Německu, České republice a ve Slovinsku. Spojením tradiční vídeňské cukrářské školy s moderním pojetím vytváří značka Manner jedinečný styl, který v Rakousku nemá obdoby. A jak říká její slogan – takhle chutná růžová.

Zodpovědnost má růžovou barvu

Společnost Manner svou odpovědnost vnímá jak ekologicky, tak i společensky. Ekologické postupy pronikají například do výroby – ve vídeňském závodě se přebytečné teplo z pečení využívá pro dálkové vytápění. Společnost provozuje i vlastní farmu na pěstování lískových oříšků v Ázerbájdžánu, kde využívá ekologické zavlažovací technologie. A také používá ve všech svých značkových výrobcích 100% certifikované kakao FAIR TRADE.

V sociální a společenské oblasti se společnost Manner věnuje například vzdělávání učňů a od roku 2013 je partnerem organizace SOS dětské vesničky.

Díky nové kampani se Manner představuje jako značka, která má sílu spojovat – s úsměvem, s chutí a s vizí odpovědné budoucnosti. Protože štěstí opravdu spojuje. A někdy má i chuť lískooříškové oplatky.
 

Zdroj informací: mannershop

Sdílet článek

Historie stravování Rakouská kuchyně Oplatky

Související články